Krótka (chora) instrukcja dla cwanych marketingowców w GameDev

Krótka instrukcja dla cwanych marketingowców w GameDev:

1. Obserwuj Bioware.

2. Wydając wersję próbną gry, zostaw w niej:

– teksty, wyświetlające się „przez przypadek” podczas działania aplikacji, opisujące elementy pełnej wersji (które są jeszcze ogólnie utajnione);

– jeśli aplikacja zawiera dużą ilość muzyki, koniecznie, umieść w plikach gry kilka kawałków niedostępnych z poziomu użytkownika;

– pozostaw w kodzie ślady przyszłych dodatków do aplikacji i/lub DLC.;

3. Patrz jak wzrasta (oburzona) popularność Twojego produktu.

4. Patrz jak wzrasta popluarność Twojego produktu.

5. Kilka dni po odnalezieniu przez użytkowników w kodzie śladów przyszłego DLC, opublikuj informację o nim.

6. Wydaj grę a następnie masę DLC.

 

Reklamy

Posted on 2012/02/26, in Inne and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: