Krótka wpisówka

Hejka.

Na wstępie chciałbym podziękować za maile które otrzymałem i zarazem przeprosić za to, że odpisywanie na nie idzie tak jak krew z nosa – ostatnie dwa tygodnie mam pełne wrażeń, nerwów i rycia bani (to ostatnie akurat bardzo pozytywne) w związku z dużą ilością tasków, nowym projektem i poszukiwaniem pracy. Wysyłasz do mnie list – oczekuj odpowiedzi po dłuższym czasie 🙂

Niedługo mam zamiar wrzucić dwa wpisy. Pierwszy, dość luźny, o specyfice testerów gier z Krakowa i dlaczego należy uważać aplikując tam o pracę. Drugi – większy i poważniejszy, stanowiący artykuł z klastra projektowania poziomów; będzie o tym jak prowadzić gracza do celu tak, żeby go doprowadzić i nie zgubić po drodze.

Dodatkowo lekko spamując, zapraszam na stronę mojego nowego projektu – Pixel Dragon, http://pixeldragon.eu.

Cheers.

Posted on 2012/06/02, in Inne. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

