Nowinki!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że z kilku powodów (w tym jednego wymienionego poniżej), nowy adres bloga nie będzie funkcjonował przez jakiś czas. Mógłbym przerzucić go na jakiś tymczasowy, darmowy alias, ale nie robię tego z konkretnego powodu. 🙂

Przechodząc jednak do mięsa: jeśli znajdzie się tutaj ktoś kto potrzebuje dobrego Level & Gameplay Designera, to zapraszam do współpracy. Firma w którym pracowałem upadła (niewypłacalność i takie tam) i stwierdziłem, że dopóki nie znajdę fajnej, stałej oferty pracy zajmę się zleceniami. Przy okazji, muszę przyznać, że nie spodziewałem się, że jest ich tyle na Level Design. 🙂 CV dla chętnych wrzucam niżej.

CV

W każdym razie, stwierdziłem też, że to dobry moment aby bardziej skupić się na własnych projektach. Będę o nich wrzucał info, bo mam dwa na ukończeniu wraz z DevClaw’ową grupą, i są to moje pierwsze od A do Z projekty na mobile. Wcześniej jeśli już to zajmowałem się czymś konkretnym (np. projektem prototypu lub poziomów) a teraz pracuję nad całym produktem. Daje mi to niesamowitą satysfakcję i fajnie byłoby podzielić się tym stanem „fajności” z innymi.

Stronę grupy można znaleźć tutaj: www.devclaw.com
Zachęcam też gorąco do kliknięcia like na FBhttps://www.facebook.com/devclawgames

 

Posted on 2014/05/05, in Inne. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

